9 Kasım 2012 Cuma

Bu Sabah Yine Yağmur Var



Dün başlayan yağmur ve soğuk bugün de devam ediyor.
Aslında yağmuru çok severim.
Ama soğuk havayla birlikte gelince dün biraz şaşırttı
Sanki bir günde kış geldi
Hava durumunda hep söylediler
Sıcaklık 10-14 derece düşecek, kış kapıda diye
Havaların uzun süre iyi gitmesinden 10 derecelik sıcaklık neler hissettirir, nasıl üşütür unutmuşum.
Dün şemsiye tutan elim bir süre kendine gelemedi.
İnce bir gömlek ve yağmurlukla-annemin tabiriyle artist gibi-çıktığım için iliklerime kadar hissettim soğuğu.
İşe giderken kendimi evde battaniye altında, ayağımda patik, sıcacık bitki çayı yudumlarken hayal ettim belki hayali bile ısıtır diye.
Ama olmadı.

Akşam eve gelince hayallerimi gerçekleştirdim
Ve dün itibariyle karar verdim
Artık direnmeden tiril tiril gömleklerin üstüne hırka giyilmeli, kışlık kazaklar dolaplarda yerini almalı,
Lastik çizmeler kutularından çıkıp ayakkabılığa doğru yürümeli.

Haa bir de unutmadan iç ısıtıcı sıcak çikolata, salep, bitki çayı stokları bitmişse markete koşup doldurulsun.
Akşamları evde sıcak içecek keyfi başlasın
Kış geldi
Yuppi:)


 
 
 
 
 

2 yorum:

  1. yagmur severim ben çok romantik...özellikle de sen evinde içinde elinde sıcacık kahven üzerinde battaniye dışarıya bakıyorsan :)

    bu arada bloğumda çekilişim var...seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil