11 Ocak 2013 Cuma

Dexter





  Yabancı diziler arasında seçim yapmak, hangisini önce izlemek iyice zorlaştı.Güzel, sürükleyici diziler yapıyorlar biz de kapılıp gidiyoruz. Yabancı dizilerin güzel yanları da yok değil. Süre olarak kısa olması güzel bir özelliği. Genellikle 40-50 dakika arasında.Hemencecik bitiyor. Ama bir kötü özelliği bazılarının bölüm sayısının az olması.12 bölümde sezonu tamamlayıp aylarca beklemek biraz zor oluyor.

  Diziler arasında polisiye türünde olanlar hep ilgimi çekmiştir.Belki de lisede okuduğum Agatha Christie kitaplarının etkisi vardır bunda.Hiç kaçırmadan izlediğim o yıllarda yayınlanan "Kanıt Peşinde" diye bir dizi de  vardı.

  Şimdi ise sıkı takip ettiğim Dexter var.Bu dizinin de süresi kısa ama bölüm sayısı da çok  az:(
Heyecandan ve bitmesini istemediğimden son sezon bölümlerini ikiye bölüp izledim.Sevilen bir kitabın son sayfalarına yaklaşıp okuma hızını azaltmak gibi bir şey oldu bu.

  Dexter sevimli bir seri katil.Çocukken annesinin gözleri önünde öldürülüp kanlar içinde kalması etkili olmuş bunda.Katil ama başka katilleri polis bulmadan öldüren, adli tıpta kan analizi yapan bir katil.İşini biliyor yani katiller eline düşüyor.

   Dizinin bir güzel yanı da Miami'de geçmesi.Bu soğukta sıcak, güneşli bir dizi izlemek insanın içini
ısıtmıyor değil.Herkes yazlık:)


4 yorum:

  1. dexter benim favorim:)ilk iki sezonunu tvden izlemiştim,gerisini netten indirip izliyorum ve şuan 5.sezondayım..art arda izleyince iyi oluyor..bence süresi ideal(50dak.)film kıvamında akıyor pek leziz..12 bölüm olması sezonluk öykünün laçkalaşmaması açısından iyi bence..kıvamına geliyor ve sonuçlanıp bitiyor..ama işin yeni sezonu bekleme kısmı kötü tabiiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle beklemek zor oluyor.bölüm sayısı biraz fazla olsa hiç fena olmaz aslında.12 bana biraz az geldi.belki de çok sevdiğim için:)

      Sil
  2. Dexter benim de en favorim dizim , her hafta televizyondan beklemek zor gelince bende 2 yıldır netten izliyorum. Ama öyle tek tek değil, tüm sezon yayınlanınca, bir Dexter günü yapıyorum...Harika oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu diziyi bir günde izlemedim hiç.heyecan olsun diye bazı bölümleri bile böldüm:)

      Sil