7 Ocak 2015 Çarşamba

Kış geldi

Just as there is not one snow flake that is alike, not one person is exactly alike. You are completely unique. <3


   Nihayet beklenen kar geldi ve Ankara'ya beklenen ve geç gelen tatil de geldi.
Bu arada koca bir yılı devirdik ve ben bloğumu ne kadar da ihmal etmişim.Bu bloğu açarken hep bişeyler paylaşırım, hiç olmadı haftada bir yazarım sanıyodum ama olmadı.Ama hep sevdiğim blogları takip ettim.kendi bloğum için bişey yapamadım.

  Neyse iki gün kar tatili oldu da bir hevesle bloğuma sarıldım.Her yerde kar var.
Çocuklar gibi kar yağsın diye bekledim ama dün sabahki çileden sonra korktum.Şimdi bile buz heryer.Olsun her yeri beyaz görmek güzel.Pırıl pırıl temiz bir görüntü.Çocukluğumda da bayılırdım bu görüntüye.Kara basıldıkça, kedi köpek geçip iz yapınca o pürüzsüz görüntü bozuluyo diye üzülürdüm.
  Şimdi dışarıda çocuk sesleri, havada uçan kartopları va r.Kar bozuluyo evet ama olsun tadını çıkarsın herkes karın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder